2017. május 31., szerda

PomPom természetes kozmetikumok (arczselé, szappanok)

Szeretek magyar, állatkísérletektől mentes, természetes márkákat megismerni. Ezúttal a Pom Pom-ra esett a választásom, és le is adtam náluk egy rendelést. Hidratáló arckrémre volt szükségem, így végül a virágvizes zselék mellett döntöttem, amikből egyből 3 is landolt a virtuális kosaramban, mert így olcsóbb volt, és valahogy éreztem, hogy nem fogok bennük csalódni. A két aranyos kis szappan pedig ajándékba érkezett, mivel ez volt az első rendelésem. Ha kíváncsi vagy, hogy nálam hogyan teljesítettek a Pom Pom termékek, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!



VIRÁGVIZES ZSELÉ (2.490 Ft/50 ml vagy 6.500 Ft/3x50ml)
Nem is tudom hol kezdjem... Ezekben az arczselékben tényleg minden megvan, ami kell, azt hiszem megtaláltam a tökéletes arckrémet!
A csomagolásuk a lehető legpraktikusabb ezzel a pumpás fejjel, higiénikus és könnyen adagolható minimális mennyiség is.
Maga a zselé azért szuper, mert iszonyatosan kevés kell belőle, így az 50 ml nagyon sokáig elég lesz, illetve pillanatok alatt beszívódik, szinte már sietni kell a krémezéssel. :) A bőr használat után egyből pihe-puha lesz, nagyszerűen hidratál. Ha nagyon ki van száradva a kezem, akkor néha még oda is használtam, és a kézfejemen is szuperált.
Az illatuk nagyon kellemes, nekem egyedül a mentás nem jött be annyira, de az meg nagyon hasznos, mivel pattanásos bőrre inkább az ajánlott. Ezeket általában felváltva használom, általában kettőt egyszerre: a mentásat az éppen picit problémásabb bőrfelületre (pl az én esetemben a homlok és az áll), a rózsásat vagy a nerolisat pedig az arcom többi részére.




Ezt a két szappant kizárólag csak arcra használom (reggel és este), ha picit problémásabb a bőröm, akkor a levendulásat, hogy fertőtlenítsen. A Manna Tündérkert szappant próbáltam előzőleg, de az arcra nekem nem vált be, ezt a két PomPom natúr szappant viszont imádja az érzékeny bőröm, egyáltalán nem pirosodik ki utána. Szépen tisztítanak és puha arcbőrt varázsolnak, bár a levendulás használata után azért elkél a hidratálás, különben kicsit feszül a bőröm. A levendulásnak nagyon kellemes az illata, bár én a shea vajasat is kedvelem, annak olyan "tisztaság" illata van. :)



Összességében nagyon szimpatikus ez a márka, a szappanokat és a virágvizes zseléket is biztosan újra fogom rendelni, illetve más PomPom termékeket is szívesen kipróbálnék.


2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!