2017. május 24., szerda

OUTFIT - Butterfly

Ma ismét egy outfit bejegyzés következik, ami végül egy kicsit fesztiválosra sikeredett, de talán csak a hajam miatt. Nagyon szeretem ezt a szettet, leginkább a Romwe crop top miatt, amit egyből kiszúrtam a webshopban. Annyira szép, és annyira kényelmes, ráadásul egy meleg nyári napon el sem tudnék jobbat képzelni! A szandál is új, pár hete elindultam nyári cipőt keresni, pont ilyet szerettem volna, és a CCC-ben szembejött velem ez a fekete szandál, mindössze négyezer (!!!) forintért. Új modell, ezért ha hasonló basic darabot szeretnétek, akkor szerintem mindenképp érdemes beszerezni. A farmerdzseki is a crop toppal érkezett, igazi alapdarab, az anyaga enyhén szaggatott, ezért egy kicsit még különlegesebb is. Régóta szerettem volna már egy ilyet, ráadásul most le van árazva, úgyhogy megéri lecsapni rá.


Top: Romwe / Nadrág: H&M / Szandál: CCC / Farmerdzseki: Romwe / Hátizsák: Bershka / Napszemüveg: New Yorker

















Fotók: Exkluzive

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!