2016. április 2., szombat

Minden nap szoknyában? - Tippek, ötletek, inspiráció

Biztosan már feltűnt nektek, hogy az outfit bejegyzéseim 90 százalékában szoknyában láthattok, és ez nem is véletlen. Körülbelül már két éve szinte mindig ezt a ruhadarabot részesítem előnyben a nadrággal szemben, pedig régebben kifejezetten utáltam szoknyát hordani.
De miért is kedveltem meg ennyire? Először is azért, mert számomra sokkal kényelmesebbek, mint egy farmer, másodszor pedig azért, mert csinosabb, és nagyobb erőfeszítések nélkül is szuper szetteket lehet velük összeállítani.
Ez a poszt egyik olvasóm kérésére készült, és szerintem szuper ötletet adott nekem, mert eddig eszembe sem jutott erről írni, hiszen nekem természetes dolog volt, hogy (még télen is) a szekrényemet kinyitva egyből a szoknyáim után nyúlok, de persze sokaknak ez elképzelhetetlen. Ebben a bejegyzésben tehát tippeket láthattok/olvashattok, hogy szerintem hogyan/mivel érdemes a szoknyákat hordani, hol érdemes keresgélni és, hogy milyen testalkatra milyen szabásút ajánlok, szóval kattintsatok tovább a részletekért! :)

Inspiráció különböző szabásokhoz

A-VONALÚ SKATER SZOKNYA
Ezek a személyes kedvenceim, mert higgyétek el nekem, egy egyszerű toppal és tornacipővel is remekül néznek ki, olyan "épp csak felkaptam valamit" lezser hatása lesz, de mégis nőies. Ha pedig akár minimális kreativitással is rendelkezünk mellé, akkor pedig olyan csodás szettek születhetnek, mint az alábbi kettő.



ELŐL GOMBOS SZOKNYA
Az utóbbi időben ezek nagyon felkapottak lettek, úgyhogy bevettem a listába. Én már kettőt is beszereztem, egy feketét, és a téli leárazások alkalmával pedig egy fehéret is, amit még nem láthattatok rajtam, de majd nyáron.
Az a legjobb bennük, hogy ezeket még a legnagyobb szélviharban is lehet hordani anélkül, hogy kényelmetlenül kellene éreznünk magunkat, nem utolsó sorban pedig minden egyes szettnek egy enyhe retro beütést adnak. Egyébként meg mennyire aranyosak már?! :)


MINTÁS SZOKNYA
Igaz, ez nem sorolható külön szabástípusba, de saját kategóriát kapott, mivel fontosnak tartom kiemelni, hogy egy mintás szoknya nagyon ki tud tűnni a tömegből. Az első kockás szoknyára ez kevésbé vonatkozik, de a második Van Gogh festményesre (♥) már annál is inkább. Én amúgy is az egyszerűség híve vagyok, de ilyenkor egyértelműen az a legjobb döntés, ha letisztult kiegészítőkkel/ruhadarabokkal párosítjuk a feltűnő szoknyákat.


Hol érdemes keresgélni?
Bárhol. Nincsen egy olyan konkrét hely, ahol mindig szuper szoknyákat találok, tényleg érdemes mindenhol megnézni a kínálatot, akár turkálókban és webshopokban is, utóbbi két lehetőséggel is többször éltem már.

Milyet érdemes választani a testalkatunkra?

KÖRTE
A körte alkatúaknak tilos a rakott, puffos vagy a testhez simuló szoknya, hiszen a széles csípő elrejtése a cél. Mindenképp egy lenge, lágy esésű darab választása ajánlott, szűk derékrésszel.


ALMA
Az alma alkatú nők esetében a széles derék és a nagyobb pocak elrejtésére kellene törekedni, ezért a szoknyák nem feltétlenül lehetnek előnyösek számukra, viszont a lenge, A vonalban szélesedő, minél hosszabb ruhák annál inkább, különösen a mell alatt húzottak.

SZÖGLETES
A téglalap alkatúaknál a nőiesebb formák elérése a cél, tehát mindenképp ajánlott egy derékban húzott szoknyát választani, a skater szoknyák például tökéletesek nekik. A különböző fodrokkal, tüllökkel és díszítésekkel optikailag még jobban szélesíthetjük a túl keskeny csípőt.

HOMOKÓRA
Gondolom senkit sem lepek meg, ha azt mondom, hogy a szerencsés homokóra alkatúak bármit viselhetnek, de persze a derék hangsúlyozása nekik is előnyös.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt olvasni! :)
    Igen, én is már a mindennapi szoknyások táborát erősítem, szerintem is sokkal kényelmesebbek, pedig bevallom, eleinte nem így gondoltam!
    Imádtam nézegetni a szetteket is, csodásak! Majd én is nyitott szemmel járok, hogy meglelhesse az olyan szép szoknyákat, mint amiket te viselt az outfit posztjaidban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad a bejegyzést! :) Valóban érdemes nyitott szemmel járni, és mindenhol megnézni az aktuális kínálatot.

      Törlés

Minden vélemény számít!