2016. január 21., csütörtök

TESZT - Coconutoil Cosmetics sminklemosó olaj és Világoshegyi Levendula testvaj

Ismét 100%-ban természetes kozmetikumokat fogok nektek bemutatni, mégpedig a Coconutoil Cosmetics arcregeneráló és sminklemosó olaját, valamint a Világoshegyi Levendula csokis levendulás testvaját. Elöljáróban annyit, hogy a két termék közül az egyik maga a csoda, ha kíváncsi vagy rájuk, akkor kattints tovább!

Ez a kis üvegbe zárt olajkeverék (teafaolaj, szőlőmagolaj, kókuszolaj, levendula illóolaj, pálmarózsa illóolaj) arra szolgál, hogy a nap végén alaposan megtisztítsuk vele arcunkat és regeneráljuk azt.
Egy vattapamacsra kell belőle adagolni, majd áttörölni vele az egész arcbőrt. Első használatkor nekem az illata volt a legmeglepőbb, ugyanis én a karácsonyi bejglihez tudnám hasonlítani, ami ugye nagyon kellemes. :)
A sminket szépen el lehet vele távolítani, és a szememet sem irritálja (ez nálam nagy szó, mert mindentől bepirosodik a szemem), egyedül a szempillaspirálommal nem tudott megbirkózni.
Használata után 5-6 percig én rajta szoktam hagyni az arcomon, hogy még jobban ki tudja fejteni a jótékony hatását. Lemosása után üdébb lesz az arcom, és nem utolsó sorban nagyon puha és hidratált.
Én esténként szoktam használni fürdés előtt, de néha reggel is áttörlöm vele az arcom.
Összességében egy jó termékről van szó, de nem gondolom, hogy egy nélkülözhetetlen darab lenne. Semmi negatívumot nem találtam benne, de ennek ellenére nem is nyűgözött le. Szeretem használni, viszont nem hiszem, hogy újravenném.
A terméket ITT tudjátok megrendelni.
8/10


Ennek a terméknek már a csomagolása is megfogott, én valamiért nagyon aranyosnak találom ezt a kis tégelyt. :)
A tetejét lecsavarva egyből megcsapott a szín tiszta, erős, de kicsit sem tolakodó levendula illat, ami leírhatatlanul finom! Van, hogy csak azért veszem elő napközben, hogy szagolgathassam, egyszerűen nem lehet betelni vele. Egyébként a csokoládét egyáltalán nem érzem rajta, de ez nekem nem is probléma, mert nem szeretem a csokis illatokat.
A testvaj állaga darabos, de a bőrön könnyű elkenni. Én leginkább csak este szoktam használni, mert - akár csak a testvajak többsége - nehezen szívódik be, ráadásul ez egy kifejezetten olajos hatású termék. Ez persze számomra egyáltalán nem egy negatívum, hiszen a száraz, megviselt bőr számára ez a mennyországot jelenti.
Őszintén mondom, hogy nem akartam elhinni, hogy milyen hidratált és puha lett tőle a bőröm. Soha nem volt még dolgom ennyire jó termékkel, a TBS testvajai csak gyenge próbálkozásnak tűnnek emellett. (Szeretem a TBS termékeket, de ez a testvaj simán legyőzi az övékét.) A selymes bőrt pedig még 2-3 napig élvezhetjük, én ilyen gyakorisággal szoktam használni.
A kézfejem nagyon ekcémás és száraz szokott lenni télen, de ez még az ekcémámon is segített, aminek különösen örültem.
Összességében azt hiszem megtaláltam a tökéletes testvajat, már most újrarendeltem (egy szappan kíséretével), egyszerűen imádom! Isteni az illata, természetes, és ennél hatékonyabb már nem is lehetne a száraz bőr számára. Mindenkinek őszintén ajánlom, ha valamit, akkor ezt tényleg érdemes kipróbálni! :)
A testvajat ITT tudjátok megrendelni, további Világoshegyi Levendula termékeket pedig ITT találtok.
10/10




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!