2015. december 13., vasárnap

VIDEÓ: Gél lakkozás otthon (Diamond Nails)

Megtört a varázs, és beteljesült a tavaly szilveszterkor tett ígéretem: elkezdtem videókat készíteni YouTube-ra, így már az saját csatornámra is feliratkozhattok ITT. A jövőben tervezek majd feltölteni outfit-es, DIY és sminkes videókat is, szóval nagyon izgi. :) Ebben a videóban még kicsit meg vagyok illetődve, de ezt nézzétek el nekem.
Nemrég a Diamond Nails blogger/vlogger találkozóján vettem részt, ahol beavattak minket a gél lakkozás rejtelmeibe. Számomra ez mindig is egy bonyolult dolognak tűnt, de rá kellett jönnöm, hogy egyáltalán nem az, csupán pár apróságra kell odafigyelni, és máris 2-3 hétig gyönyörködhetünk a ragyogó manikűrünkben. Ennek a helyes használatát mutatom meg az első videómban.
A blogger napon készült fotókért és további infókért kattints tovább!



Miért is érdemes gél lakkozni?
- Megerősíti a körmöket. (Nekem soha nem nőttek meg még ilyen hosszúra.)
- 2-3 hétig hibátlan marad, ezáltal elég kényelmes.
- Ezzel a szettel otthon, komfortosan is gél lakkozhatunk, amikor csak akarunk.
- Sokkal olcsóbb és időtakarékosabb, mint 3-4 hetente manikűröshöz járni.


A készlet tartalma:
  1. Zselé fixáló folyadék (100ml)
  2. 2 az 1-ben zselé lakk
  3. 2 db Zselé lakk
  4. Narancs buffer
  5. Nail Prep köröm előkészítő folyadék (15ml)
  6. LED lámpa
  7. Kétoldalú reszelő


A szettet akciósan IDE kattintva tudjátok megvásárolni.


Pár kép a blogger/vlogger találkozóról:







Nagyon koncentrálok... :D







Nektek hogy tetszik az első videóm? :) Szoktatok gél lakkozni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!