2015. november 29., vasárnap

Magyar tervezők nyomában - ANTRÉ

Két hete a Balilla showroom-ban jártam, hogy megtekintsem az ANTRÉ őszi/téli kollekcióját, és hogy kicsit közelebbről is megismerhessem a kreatív tervezőpárost; Szabó Zsanettet és Mészáros Annamáriát. Már nagyon vártam a találkozást, kíváncsi voltam, hogy kik is állnak egy ilyen stabil, karakteres márka mögött.
Ha kíváncsi vagy az interjúra és a további fotókra, akkor a teljes bejegyzésért kattints tovább!

A konstruktivizmust valaki vagy imádja, vagy utálja, az ANTRÉ főleg az előbbi csapatot erősíti, és nekik tervez. Személy szerint én is a letisztultabb, egyszerűbb formákat kedvelem, ezért hozzám is közel áll a márka. Ruhadarabjaik természetes alapanyagokból készülnek, számomra ez volt az egyik legpozitívabb dolog. Ez kényelmet és minőséget biztosít, ami Anna Dello Russo-n kívül bizonyára minden nőnél (és férfinál) elsődleges szempont. Ezen felül az ANTRÉ egy olyan választékot kínál, ami a városi, mozgásban élő nőket célozza meg, akik mégis szeretnének kényelmesen élni.. Úgy gondolom, hogy ezek mellett a sikerhez vezető útjuk már ki is van taposva.


INTERJÚ (Mészáros Annamáriával)

Honnan jött az ötlet, hogy alapítotok egy saját márkát?
Nekem már volt korábban egy másik márkám, ott egy nagyon extrém vonalat képviseltem, aztán Zsanival teljesen véletlenül egy fotózáson találkoztunk, ahol én voltam a stylist, ő pedig a modell. Ott egy olyan téma volt megadva, amihez nem találtam az üzletekben megfelelő ruhát, ezért készítettem néhányat. Ez annyira tetszett mindenkinek, hogy aztán úgy döntöttünk, kipróbáljuk milyen együtt dolgozni. Ő marketinges, velem ellentétben neki elég nagy szakmai tapasztalata van ezen a téren, ezért úgy gondoltuk, hogy összetesszük a tudásunkat, és kipróbáljuk, hogy így mi történik egy márkával. Úgy tűnik, hogy ez a páros nagyon működik, mert nekem pont ez a része hiányzott annak idején a sajátomból. Neki kellett egy olyan termék, amit jól el tud adni, nekem pedig pont egy olyan ember, aki tudja, hogy ezt hogyan kell kezelni.

Miből merítetek inspirációt?
Én általában a kortárs építészetet használom kiindulási pontnak, kedvelem a fény-árnyék jelenséget, a minimalizmust és azokat a téri elemeket, amik élesek, de mégis olyan biztos lábakon állnak. Ez és ezeknek a síkba való leképezése nagyon tud inspirálni, igazából ezek azok, amik a ruhákon megjelennek.

Kiknek terveztek?
A célkorosztály 20 és 40 év között mozog, elég tág az intervallum a vásárlók korát illetően, még negyven év feletti vásárlónk is volt már. Főleg a mozgásban élő, fiatalos, lendületes nőknek tervezünk, akik szeretik a kényelmes, de letisztult ruhákat, amiben el tudnak menni dolgozni, de ha úgy kombinálják, akkor egy vacsorán is meg tudnak jelenni. Alapvetően ezeket az urbánus embereket célozzuk meg, főleg olyan vásárlóink vannak, akik lehet, hogy irodaházban ülnek egész nap, de mégis folyton pörögnek és mozgásban vannak, szeretik az ehhez az életmódhoz könnyen hordható ruhákat. A ruháink természetes alapanyagokból készülnek, ezért nagyon kényelmesek, viszont ezt a kényelmet nagyon stabillá teszi a keményebb forma, és úgy tűnik, hogy ez a kettő kombinációja ez eléggé jól működik más számára is.

Mi a legfőbb célotok, hogyan képzelitek el a jövőt?
Mindenképp szeretnénk egy saját showroom-ot, és sok designer üzletben szeretnénk megjelenni, bár már így is egyre több helyen vagyunk jelen.






Ez a tűzpiros oversized ruha a személyes kedvencem tőlük.



Az ANTRÉ ruhadarabjait a webshopon kívül az alábbi helyeken éritek el:
Paloma Fashion&Art (Budapest, Kossuth Lajos utca 14-16.)
- La STORE Designer Shop (Budapest, Klauzál tér 1.)
- Buda Arts&Crafts (Budapest, Bécsi út 38-44.)
- One Fashion Budapest (ÚJ)





Melyik magyar márkáról olvasnátok szívesen legközelebb? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!