2015. október 12., hétfő

Yves Rocher blogger találkozó (terméktesztek, nyereményjáték)

Korábban különösebben nem érdeklődtem a Yves Rocher iránt, de még szeptember végén meghívást kaptam a márka első blogger találkozójára, ahol nagyon pozitív benyomást keltettek. Az üzletet körbejárva több minden is megtetszett, de a smink részleg tűnt számomra a legígéretesebbnek, ezért a jövőben majd biztosan figyelemmel követem az újdonságaikat.
Ebben a bejegyzésben a képen látható termékekről olvashattok bővebben, a blogger találkozón készített képeimből is beillesztettem párat, valamint egy apró nyereményjátékkal is készültem nektek! :)
A teljes bejegyzésért kattints tovább!



Mit ígér?
A bio-zabtejjel gazdagított Avoine hab- és tusfürdő könnyed és lágy habbá alakul át. Az igazi kényelmet hozó élvezet pillanata, ami a jó közérzet remek burkát kínálja Önnek. Az Avoine hab- és tusfürdő a biomezőgazdaságból származó zabtej, a bio aloe vera, a növényi glicerin és egy növényi eredetű lemosó alap minden természetes jótéteményével halmozza el Önt.
A bőrre nézve pH-semleges. Előnye: Nagyon gyengéd összetétele nem szárítja ki a bőrét.

Mi a véleményem?
Különösebb hozzáfűznivalóm ehhez a tusfürdőhöz nincs, de azért pár soros véleményem leírom. Nem szárítja a bőrt, minimálisan még hidratálja is, az illata pedig imádnivaló, én talán a jázminhoz tudnám hasonlítani, szerintem nincs olyan nő, akinek ez ne tetszene. Ellenben inkább csak használat közben élvezhetjük ezt a csodás illatot, mivel nem igazán tartós.


Mit ígér?
Selymes és bársonyos színben tündöklő finoman rajzolt, gyönyörű ajkak.
Krémes, lágy, hidratáló és tápláló textúra, ami nem ragad, nem kenődik el. Tiszta kontúrokat rajzol, miközben telt hatásúvá varázsolja az ajkakat. Kifogástalan fedés már az első mozdulatok után: sima és jól fedő réteget képez, mely rugalmasságot ad az ajkaknak. Színe az ajkakon is ugyanolyan élénk mint maga a rúzs. Selymes, friss és vibráló színe akár órákon át tartós marad. Bőrgyógyászati ellenőrzés mellett tesztelve.
Előnyei: precíz használata praktikus formájának köszönhetően, és a kattanásra biztonságosan záródó teteje.

Mi a véleményem?
Valóban nagyon puha és krémes hatású rúzs, ezáltal nem szárítja az ajkakat, ami nálam nagy szó, mert a legtöbb rúzsom egy nap alatt cserepessé teszi az ajkaim. A felvitele könnyed, a felső ajkakat is precízen ki lehet vele rúzsozni, valamint extra pigmentált, tökéletes a fedése, ráadásul az illata is kellemes. Ez a rouge coquelicot fantázianévre hallgat, ami egy igazi vörös rúzs, abszolút alapdarab. Biztosan be fogok szerezni ebből más árnyalatokat is, mert tényleg csak pozitívumokat tudok róla mondani, nagyon megszerettem.



Mit ígér?
Ultra-krémes és igazán élénk színű szemceruzára vágyik? Ha igen, akkor a Couleur Végétale szemceruzát Önnek találták ki! Játsszon a színekkel és hatásokkal! Használjon egy színt, vagy egyszerre akár többet a lebilincselő és izgalmas tekintetért!

Mi a véleményem?
Ez a szemceruza a francia márka szeptemberi újdonságai közé tartozik, 15 növényvilág ihlette szín közül válogathatunk.
Nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy ez az eddigi legjobb szemceruza, amit valaha használtam. Akár csak a rúzs, ez is rendkívül puha és krémes állagú, aminek köszönhetően könnyed a használata és ecsettel szépen el is dolgozható, ha esetleg arra kerülne a sor. Kiválóan pigmentált, és rendkívül tartós: már a mindennapi sminkem része, és örömmel tapasztaltam, hogy egész nap a helyén marad. A belső vízvonalon is remekül használható.
Ez egy sötétkék szín, ami már-már feketébe hajlik át, illetve apró csillámok is fellelhetőek benne. Szerintem pont olyan, mint az égbolt egy nyári estén. :) Abszolút 10/10-es termék, mindenképp megéri beszerezni, én még egy smaragd és egy nude színűre pályázom.




Kézfejen

Élesben

NYEREMÉNYJÁTÉK
Most pedig íme egy kis nyereményjáték, mely keretein belül egy-egy Yves Rocher újdonságot sorsolok ki köztetek! A játék a blogom Facebook oldalán zajlik, és nincs más dolgotok mint lájkolni a Yves Rocher Magarország és a Pretty and Nice FB oldalát, valamint kommentben jelezni, hogy a hajvégápolót vagy a parfümöt szeretnétek megnyerni. ITT tudtok játszani! :)

SO ELIXIR Bois Sensuel parfüm
Illatok terén nagyon válogatós vagyok, ez pedig nem az én illatom, ezért gondoltam kisorsolom az olvasóim közt, biztosan lesz olyan, aki már az illatleírás alapján beleszeret.

„Lágy, balzsamos és fás aromák érzéki összefonódása. Egy illat, mely megmutatja és
kifejezi a Pacsuli esszencia és a Vanília kivonat közti tökéletes, harmonikus kapcsolatot.
Az Irisz esszencia eleganciája pedig egyedülálló kifinomultságot kölcsönöz az illatnak.”

Hajerősítő szérum
Több mint 97%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz. A szérum védi a hajat a töredezéstől
és ellenállóbbá teszi a hajszerkezetet. Könnyed, tejes textúrája azonnal beszívódik a hajba, azonnal lággyá, ragyogóvá és erőssé varázsolja, anélkül, hogy elnehezítené azt.



Pár kép, amit a blogger találkozón készítettem:




A Yves Rocher új, ingyenesen letölthető Virtuális Sminkelő Programjával már akár otthon is kipróbálhatjátok a több száz sminkterméküket.


Az újdonságok közé tartozik még 3 fixáló zselé, melyekkel mind másmilyen hatás érhető el. (Ragyogó, gyöngyházas vagy fémes.) A már kifestett szemhéjra kell felvinni a zselét, ami fixálja és átalakítja a kész sminkünket


Ezt a levendulás tusfürdőt biztosan kipróbálom majd, isteni az illata!



Ti kedvelitek a Yves Rocher termékeit? Van kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!