2015. október 4., vasárnap

Cseh kozmetikumok - Manufaktura, Havlik's

A Prágai utamon a Gabriella Salvete körömlakkon kívül még ezt a három terméket sikerült beszereznem, az élménybeszámolós posztban említettem is, hogy ezeknek szeretnék egy külön bejegyzést is szánni. Ugyan csak az egyik márkától lehet Magyarországra is rendelni - a Havlik's csak Csehországon belül szállít ki -, mégis úgy gondolom, hogy érdekelhet titeket ez a bejegyzés, hiszen Prága azért nincs olyan messze, és a három termékből kettő tényleg említésre méltóan teljesít. :)

Véletlenül tévedtem be az üzletbe az utolsó napunkon, de egyáltalán nem bántam meg. :) Minden termékük teljesen természetes, főként növényi olajokat használnak. Az eladónő ezt nekem úgy bizonyította be, hogy kibontott egy krémet, kinyomott egy picit az ujjára, és megette.. :D Ez most így elég viccesen hangzik, de nagyon megörültem ennek, mert azelőtt csak a Coconutoil Cosmetics márkánál találkoztam olyan termékekkel, amik tényleg 100%-osan természetesek.

HIDRATÁLÓ SZAPPAN
Már egy jó ideje szappan párti vagyok, mert nagyszerűen ápolják a száraz bőrt, akár csak ez is: használat után a bőröm puha és hidratált. Vannak benne apró magok is, amik szépen leradírozzák az elhalt hámsejteket. Az illata kellemes, de sajnos leginkább csak használat közben élvezhetjük, mert nem igazán tartós. Ez a szappan az állaga miatt különleges, sokkal puhább és olajosabb (!), mint az átlag szappanok, ezért is hidratál ilyen hatékonyan.

SAMPON
Először is az összetevőket szeretném nektek bemutatni, mert már azok is magukért beszélnek:
- Csalán: elősegíti a hajnövekedést, valamint fényessé és selymessé varázsolja a hajat.
- Bojtorján: gyógyítja a sérült hajrostokat.
- Levendula: megakadályozza a korpásodást.
- Angol dió: megelőzi a pikkelysömör megjelenését.
- Vörös fokföldirekettye (rooibos)
- Szemvidítófű (eyebright): megvédi a hajat a mérgező anyagoktól.
- Zab: regenerálja a hajat.
- Hajdina: antioxidáns és detoxikáló hatású.
- Rozmaring: fokozza a vérkeringést a fejbőrben.
- Mályva: segít kezelni a bőrbetegségeket.
- Komló: kezeli a különböző 'keléseket.'.
- Eukaliptusz: elősegíti a vérkeringést és a gyógyulási folyamatokat.
- Citrom: megelőzi a hajhullást.

Sosem használtam még 100%-osan természetes sampont, ezért miután megvettem, már alig vártam, hogy kipróbálhassam. A hajnak először hozzá kell szoknia ehhez a samponhoz, ami 1-2 hónapba telik. Ennek tudatában is úgy döntöttem, hogy kipróbálom, hátha valamilyen csoda történik. Azt kell, hogy mondjam, meg is történt. Ugyan még nem szokott hozzá teljesen a fejbőröm, de sokkal egészségesebb. Soha életemben nem volt még ilyen fényes a hajam, a hajvégeimet is szépen rendbe hozta, illetve az egész hajkoronám selymes, és erős lett. Az illata olyan, akár egy gyógyteának, szerintem nagyon kellemes, bár ez sem annyira tartós, max 1-2 napig érezni minimálisan. Nagyon szomorú vagyok, amiért nem lehet tőlük rendelni, de muszáj újravennem, szóval e-mailen keresztül felveszem majd velük a kapcsolatot, vagy egy kiutazó ismerőst kérek majd meg, hogy hozzon nekem egyet.


Prágában három üzletük is van, amik mindig tömve vannak turistákkal, ezért gondoltam én is zsákmányolok valamit, nehogy már lemaradjak valamiről.
Egy levendulás kéz- és lábkrémet választottam, mert engem levendulával mindig meg lehet venni, az illata pedig isteni és tartós, valamint a mérete nem túl nagy, ezért bárhova magammal tudom vinni. Szép üzlet, szép csomagolás, vonzó árak és illatok; ezeken kívül semmi különleges. Legközelebb biztosan kihagyom ezt a márkát, az én extra száraz kézfejemnek ez a krém olyan, mint halottnak a csók.


Ti ismeritek valamelyik márkát? Próbáltátok már?

2 megjegyzés:

  1. A sampon eléggé ígéretesnek tűnik. Én már elég régóta gyógynövényes sampont használok, Khadi-t, ez indiai, ajurvédikus hatású. Van többféle is, Müllerekben és online bioboltokban kapható. Ha gondolod, vess rá egy pillantást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utánanéztem és elég szimpatikus ez a márka is, szerintem ha a Havlik's elfogy, akkor teszek egy próbát ezzel is, hátha a Khadi is teljesít olyan jól. Örülök, hogy írtál, köszi a tippet! :)

      Törlés

Minden vélemény számít!