2015. szeptember 11., péntek

Őszi kívánságlista

Most, hogy már javában tombol az ősz, úgy érzem eljött az ideje ennek a bejegyzésnek is! Ez az eddigi legrövidebb kívánságlistám, de ha a pénztárcám érdekeit nézzük, akkor talán nem is baj. Egyébként csak most jöttem rá az utóbbi napokban, hogy mennyire hiányzott már nekem ez a borongós idő...

1.) CIPŐK - Egy a jobb oldalihoz hasonlót már sikerült is beszereznem, viszont nagyon vágyom még egy fekete Adidas Superstar-ra, valamint egy fekete magassarkú csizmára. Az utóbbi időben egyre több lábbelin akadt meg a szemem, talán már én is beértem a cipőmániára, mint a legtöbb nő. :)

2.) BORDÓ RÚZS - Az ősz királynője! Ebben az évszakban egy sötét rúzzsal soha nem lehet melléfogni, ezért én is szeretnék már venni egyet a sötétlilám mellé.

3.) KOCKÁS SZOKNYA - Egy teljesen ugyanolyat, vagy hasonlót szeretnék, mint amilyen a képen is van. Egyszerű, de mégis rengeteg féleképpen lehet kombinálni.

4.) FEKETE CLUTCH - Szükségem van egy teljesen egyszerű, fekete bőr borítéktáskára, aminek mindenképp kell legyen pántja. Az ilyen szerintem alapdarab, az enyém pedig már tönkrement, szóval nem is kérdés, hogy veszek-e egy újat.

5.) PONCSÓ - Az Adidas cipő után nálam ez áll a második helyen, muszáj vennem egy poncsót! Egy túlméretezett, extra meleg darabra vadászom jelenleg, de sajnos a legtöbbnek az ára a csillagos ég. Egyedül a turkálók tartják bennem a reményt, egy kis szerencsével és kitartással talán még ki is foghatok egy szuper darabot.

6.) KALAP - Ez már régóta a kívánságlistámon van, és ugyan van már egy fekete kalapom, nekem egy szélesebb karimájúra fáj a fogam.


Nektek mik szerepelnek a listátokon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!