2014. december 5., péntek

Novemberi kedvencek

Nem minden hónapban készítek kedvences bejegyzést, mert nyilván nem nő minden a szívemhez, de most például ismét össze tudtam szedni pár dolgot, amit novemberben imádtam. Ha kíváncsi vagy ezekre, akkor kattints tovább!

NOVEMBERI FRANCIA VOGUE - Az örök és megunhatatlan. Hihetetlen, hogy hónapról-hónapra ugyanazt a magas színvonalat hozzák, ezen még mindig meglepődök. Csodás fotósorozatok, zseniális cikkek, érdekes interjúk. Az egész egy nagy inspiráció.

RIVAL DE LOOP KÖRÖMLAKK - Szükségem volt egy fekete körömlakkra, mert elfogyott az előző. Ezt a 'mystic black' fantázianévre hallgatót vettem meg, mert csak 400 Ft volt és kíváncsi voltam erre a márkára. Már többször is használtam, és szerintem mostantól törzsvásárló leszek. Olcsó, tartós, pillanatok alatt megszárad és két rétegben gyönyörűen fed. Még egy nagyon szép csillámosat is beszereztem, hamarosan láthatjátok is a blogon.

COCONUTOIL COSMETICS AJAKÁPOLÓ - Csak természetes összetevőkből áll, isteni illata és íze (!) van, valamint nem utolsó sorban pihe-puha ajkakat varázsol. Ha elfogy biztos, hogy rögtön veszek egy újat. ITT korábban már írtam róla bővebben.

MANHATTAN X-TREME LAST LIPLINER - Novemberben többször is viseltem vörös ajkakat, valamiért kedvet kaptam hozzá. Ezzel az ajakceruzával pedig még csalni is tudok egy kicsit, körberajzolom az ajkaim, majd egyszerűen csak besatírozom az egészet. ENNÉL az outfit posztnál is ez volt a számon.

BOURJOIS SIENNE PIROSÍTÓ - Valamiért sosem voltam oda a pirosítókért, egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány van belőlük a sminkkészletemben, de ezt a régit most újra elővettem és imádom. Nagyon visszafogott, ezért hétköznapokra tökéletes. Szép pigmentált, jó az illata, könnyű vele dolgozni és az arccsontot is szépen ki lehet vele hangsúlyozni. ITT írtam róla még régen.


Nektek mik voltak a novemberi kedvenceitek?

4 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan ez a Manhattan ceruza és szerintem is szuper!:) A vouge pedig tényleg fantasztikus. Van olyan, hogy tátott szájjal nézem végig mert annyit inspirálódok. :)

    VálaszTörlés
  2. Eddig nekem is bejönnek a Rival de Loop lakkok, de nagyon kíváncsi lennék a körömerősítőire is.
    Amúgy pont ma vettem tőlük egy fekete szemhéjtust (299,-), mert minden le volt akciózva :D Alig várom,hogy kipróbáljam, remélem jól fog teljesíteni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sminkterméket még nem vettem tőlük, de azokra is kíváncsi lennék!

      Törlés

Minden vélemény számít!