2014. november 19., szerda

OUTFIT - Sunny autumn

Nagy meglepetésként ért minket ez az őszi napos idő, főleg azért, mert esős napok előzték meg, de minden esetre nagyon örültünk neki.
Az őszi kívánságlistámban is említettem a kockás szoknyát, ezt most meg is vettem. 2.390 Ft a Terranovában, még simán vehettek, ha siettek egy picit, szerintem nagyon megéri. Egyébként az utóbbi fél évben nagyon rákaptam az ilyen kis csinos szoknyákra, szinte minden nap ilyenekben járok.
A cipőt már láthattátok párszor, fogjátok is még, mert le sem szakad a lábamról, amióta megvettem. A fekete felsőimből pedig Dunát lehetne árasztani.

Bőrdzseki: Amnesia / Szoknya: Terranova / Harisnya: noname / Cipő: H&M / Sál: H&M / Póló: Zara / Napszemüveg: Choies / Nyaklánc: Pandora (charm)



















Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és stílusos fotósorozat lett, nemcsak az összeállítás, de a háttér is nagyon szuperül lett megválasztva. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés

Minden vélemény számít!