2014. október 20., hétfő

VÉLEMÉNY: Nivea zuhanyzás közbeni testápoló

Kicsit le vagyok maradva, mert erről a Nivea termékről már rengeteg blogon szó esett, mondhatjuk úgy is, hogy lerágott csont. Rég óta terveztem már ezt beszerezni, de még csak most jutottam hozzá. Azért úgy gondoltam megírom ezt a terméktesztet, annak reményében, hogy van, aki még érdeklődik iránta, és nem próbálta.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

Mit ígér?

A NIVEA Zuhanyzás Közbeni Krémes Testápoló Tej élvezetes rituálévá változtatja a testápolást. Bőrápoló hatású shea vajat tartalmaz, így még a kifejezetten száraz bőrt is puhává varázsolja. Az eredmény ellenállhatatlanul puha és ápolt  bőr, mindenféle ragadós hatás  vagy várakozás nélkül. Ez a sokoldalú termék szőrtelenítés vagy borotválás után használva is selymessé varázsolja a bőrt. A NIVEA Zuhanyzás Közbeni Krémes Testápoló Tej különleges illata az  álmodozásra csábító vaníliás akkordokkal még zuhanyzás után is sokáig érezhető, az értékes fehér pézsma és szantálfa pedig akár reggeltől estig körüllengi a viselőjét.




Valamiért én nem vártam tőle olyan sokat, de végül nagyon meglepett. Zuhanyzás után tökéletesen hidratált és puha lett a bőröm, az illata pedig nagyon kellemes, ráadásul használat után még órákon keresztül érezni.
Nem gondolom, hogy ez egy elengedhetetlen termék, de nyáron kötelező, mindenki legjobb barátja lehet. A nagy melegben a legtöbbünknek nincs kedve testápolót használni, mert csak leolvad rólunk/ még jobban melegünk lesz, ez a termék viszont megoldás lehet erre a problémára. Valamint azoknak is, akik csak egyszerűen lusták testápolózni, vagy alapból nem kedvelik őket.
Még egy plusz pont, hogy használata után egyből fel lehet öltözni, nem hagy maga után ragacsos érzést, (mint a legtöbb testápoló) ezért reggeli zuhanyzás mellé is tudom ajánlani. Én talán akkor szeretem a legjobban használni, mert egész nap puha bőröm lesz csodás illattal.
250 ml ára 1.400 Ft
400 ml ára 1.900 Ft



Ti próbáltátok már? Szeretitek?

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem, igaz a másik fajtát szoktam venni, de én is ugyan úgy voltam mint te. Nem vártam tőle igazából sok mindent, csak kipróbálni vettem, de szuper pozitív csalódás volt nekem is.:)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!