2014. október 2., csütörtök

Levi's sajtótájékoztató - 2014-es őszi-téli kollekció

Előző héten Levi's sajtótájékoztatón jártam, ahol az őszi-téli kollekciót tekinthettük meg. A helyszín a Mazel Tov volt, ami szerintem tökéletes választás volt, hiszen remekül illett a kollekcióhoz és magához a márkához.
Az 2014-es őszi-téli darabok a Levi's-hez hűen mind lezserek, vagányak és egyszerűen beépíthetők bárki ruhatárába. A tervezők a kollekciót természetesen pár újdonsággal is megfűszerezték: már válogathatunk vízlepergetős kordbársonyból készült darabok közt, 501-es boyfriend farmert is piacra dobtak (beleszerettem), valamint a gördeszkásokra és a biciklisekre is külön gondoltak, mert már ők is vásárolhatnak a hobbijukhoz praktikus és divatos ruhadarabokat.
További képekért kattints tovább!













3 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a Levi's stílusát, persze azt még jobban szeretném, ha lenne rá pénzem :D A hosszúnadrágos női szett mesés tetőtől talpig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos elég drága mulatság, de legalább ez tényleg minőségi!

      Törlés
  2. Hey gorgeous, just found you on lookbook, maybe we can follow each other? :)

    www.blogvivalavida.com

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!