2014. augusztus 22., péntek

VÉLEMÉNY: Essence Quick & Easy Sponge körömlakklemosó

Ebben a bejegyzésben egy olyan terméket fogok nektek bemutatni, amit már több hónapja használok és imádok, ezért épp eljött az ideje, hogy írjak róla. Akik szeretik a körmös dolgokat, azoknak mindenképp érdemes lesz elolvasniuk ezt a posztot!
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

Még szülinapomra kaptam ezt a körömlakklemosót, de akkor még nem is gondoltam volna, hogy ennyire meg fogom szeretni, sőt kicsit furának is tartottam ezt a fajta megoldást.
Az egésznek az a lényege, hogy a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb módon távolíthassuk el a körömlakkot a körmeinkről, bármilyen vattapamacsos pacsmagolás nélkül. Első használatkor el sem hittem, hogy milyen könnyen és gyorsan leszedi a körömlakkom, tényleg pillanatok alatt le van tudva az egész. Ráadásként pedig acetonmentes és lemosás után finom gyümölcsös illatú lesz a körmünk. :) Így a végén pedig még megjegyzem, hogy utazáshoz tökéletes. (75 ml, 1.000 Ft)


A használata nagyon egyszerű, csak be kell dugnunk az ujjunkat a szivacs közé, megforgatni, és kész is!


4 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik:) hol lehet ilyet venni?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rossmann, dm, Müller :) amelyikben található Essence állvány

      Törlés
  2. Nekem Isana-s van, imádom, nagyon bejött ez a szivacsos megoldás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, akkor ha ez elfogy, biztos, hogy azt fogom kipróbálni. :)

      Törlés

Minden vélemény számít!