2014. augusztus 24., vasárnap

OUTFIT - Tropical

Sosem gondoltam volna, hogy én valaha is még fogok ilyen színes és mintás felsőbe bújni, de ez különös módon egyből megtetszett, és beleszerettem, igazi nyárias hangulatú. Még a nagy leárazásokon vettem, utolsó darab volt, csak rám várt. Ez a szett most kicsit eltér a megszokott stílusomtól, de igazából nem is bánom, néha kell valami új. Remélem nektek is tetszik!
További képekért kattints tovább!

Top: Pimkie
Farmer: Pull & Bear
Cipő: Olaszországból
Gyűrűk: H&M
Nyaklánc: H&M
Borítéktáska: AlexanderMcqueen







Nektek hogy tetszik?

17 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik :) Csini vagy!

    VálaszTörlés
  2. Jól áll ez a felső. lehet, hogy többször kéne színes ruhadarabokkal kísérletezgetned. Az outfit isteni, a cipődbe egyenesen beleszerettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :))
      Ha nem is télen, de nyáron mindenképp! :)

      Törlés
  3. fú, nagyon tetszik ez a felső! :)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
  4. jézusom az a cipő gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  5. Imádom a hajad,hasonló színt és fazont kértem a white hairben pár hónapja,és nem tudom megunni :P

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik az összeállítás, ha van kedved nézz be a mi oldalunkra (éppen nyereményjáték van) köszi :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó a cipő :) Hasonló felsőt vettem egy hónapja a Bershkában, bár az inkább sportosabb. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Igen, most elég sok helyen árulnak hasonló mintájú felsőket. :)

      Törlés

Minden vélemény számít!