2014. augusztus 27., szerda

OUTFIT - Addicted to black

Ma ismét egy tetőtől-talpig fekete szettet mutatok meg nektek, egyszerűen képtelen vagyok leállni a feketével, annyira az én színem. Elegáns, komoly, titokzatos és ízléses. Szerintem sok esetben jobban ki lehet tűnni a tömegből ezzel a színnel, mint bármely más harsány árnyalattal.
 A magassarkút még a nyári leárazásokon vettem, nem is olyan rég. Nagyon olcsón jutottam hozzá, ráadásul elképesztően kényelmes, akár egy hosszú napot is simán ki lehet bírni benne. Imádom! A topot még 2 éve szereztem be Bécsben, kedvencem lett, nagyon sokat hordom és fogalmam sincs, hogy eddig még miért nem mutattam meg nektek. A dzsekit már milliószor láthattátok, (évek óta a kedvenc ruhadarabom) de a farmer és a clutch is szerepelt már a blogon.
További képekért kattints tovább!

Top: Forever 21
Farmer: Pull & Bear
Magassarkú: Bershka
Dzseki: Mango
Gyűrűk: H&M
Charm a nyakláncon: Pandora
Óra: Lorus
Napszemüveg: noname
Clutch: Choies (már nem elérhető)






A nyakláncon lévő charmot, még a Pandora sajtótájékoztatón kaptam, az Essence kollekció egyik darabja. Mint már említettem nektek, én a respect charm-ot választottam, az ékszer oldalán láthatjátok is a szót belegravírozva. Teljesen hozzám nőtt! :)






“Women think of all colors except the absence of color. I have said that black has it all. White too. Their beauty is absolute. It is the perfect harmony.” 


Nektek hogy tetszik?

14 megjegyzés:

Minden vélemény számít!