2014. augusztus 30., szombat

NOTD - Bling bling

A Born Pretty Store rendelésemből, ezek a strasszkövek az utolsók, amiket meg tudok nektek mutatni, de közben már úton is van a következő rendelésem, amiben egy nagyon izgalmasnak ígérkező körömlakk is található. Alig várom, hogy megérkezzen! :)
Nem is tudom, hogy mikor tetszett a körmöm utoljára ennyire, mint most ez. Nem hittem volna, hogy ezek a kis ezüst díszítő kövek ennyire jól fognak mutatni fekete alapon, ezekkel a gyűrűkkel kiegészítve meg főleg. Imádom!
További képekért kattints tovább!




A díszítő köveket ITT tudod beszerezni!
További körmös díszítőért kattints IDE!
A -10%-os kódot pedig ne feledjétek: BUB10



Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Huh,lehet nekem nem lett volna türelmem ahhoz,hogy egyenként felrakjam őket :D
    Amúgy brutál jó!A gyűrűk annyira fel tudják dobni a látványt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt vészes, én kifejezetten kikapcsolódtam, amíg ezt csináltam. :D
      Köszönöm! :))

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :D hosszú körmökön már nem biztos ,hogy ennyire jól mutatott volna :P

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!