2014. augusztus 9., szombat

NOTD - Arany szegecsek

Ezek az arany díszítő szegecsek is még az anno rendelt Born Pretty Store csomagban érkeztek. Többféle színnel is el tudtam volna képzelni, de végül maradtam a fekete alapnál, mert azon a szegecsek mindig jól mutatnak. Én nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel, remélem nektek is tetszik!
További képekért kattints tovább!




A díszítő szegecseket ITT tudod beszerezni!
További körmös díszítőért kattints IDE!
A -10%-os kódot pedig ne feledjétek: BUB10



Nektek hogy tetszik?

6 megjegyzés:

  1. Szia! Most bukkantam rá a blogodra :) Nagyon tetszik, főleg az outfit bejegyzéseid! Nagyon jó stílusod van és hihetetlen szép arcod :) Fel is iratkoztam és már várom az újabb outfites bejegyzéseid :)
    üdv, Ancsi
    littlemissancsi.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, nagyon jól esett ezt olvasni, feldobtad a napomat! :)))

      Törlés

Minden vélemény számít!