2014. augusztus 29., péntek

Instagram mix 04

Nyár elején volt utoljára ilyen bejegyzés, szóval gondoltam most készítek egyet. Az olaszországi és balatoni nyaralós képekből nem raktam be a montázsok közé, mert Lignano-ról már úgyis írtam, a balatoni meg már olyan rég volt. Legalábbis nekem úgy tűnik. Azért a poszt végére összeállítottam egy montázst a kedvenc szántódi képeimből. :) Instagramon ITT tudtok követni.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!
1. Plants are friends! /  2. Végre én is megtudtam, hogy milyen érzés az, ha annyira belemerülsz egy könyvbe, hogy teljesen megszűnik a külvilág. A Lolita a kedvenc filmem, ezért gondoltam könyvben is elolvasom. Annyira gyönyörű minden sora, hogy már most félek, hogy vége lesz. / 3. Édesek ♥ / 4. DIY nyaklánc


1. Magassarkú Olaszországból / 2. Fotózás reggele macaronnal :) / 3. Your voice is like flowers talk to me / 4. Cicamica

1. Arena terasz / 2. Imádom a virágokat / 3. Éjfél után a legjobb sétálni a városban / 4. Szörnyű, hogy mennyire álmatlan vagyok még mindig, de legalább van egy jó könyvem! :)

Kedvenc balatoni képeim. :)


@dominika_kosik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!