2014. augusztus 31., vasárnap

Inspiráció

We Heart It-en ITT tudtok követni, az összes kép onnan van.
tumblr | Tumblr

Story-DJ • Posts Tagged ‘popular’ | via Tumblr

Daydreaming | via Tumblr

mar | via Tumblr

♡

maybe i just wanna be yours

Untitled

F


hot me$$ | via Tumblr

☾

hktys | via Tumblr


lana-del-rey-guardian-interview-audio.gif (500×281)

virgin suicidesvirgin suicidesvirgin suicides

http://amc-soul.tumblr.com/

aspectabund | via Tumblr

Atrocity exhibition | via Tumblr

SOFT PLANTS | Tumblr


Aurora | via Tumblr

higher | via Tumblr

nature-rue_stiic

Likes | Tumblr


wєℓcomє ℓove! | via Tumblr


In my dreams

Turbatio | via Facebook

(2) Tumblr

Tumblr

Tumblr

Seaside

Untitled | via Tumblr

Instagram

///

✝

Grunge

💙

metaphors | via Tumblr

/\

☽paleteen☾ | via Tumblr

tanzdreamer


wet behind the ears.

Tumblr



Tumblr

(3) Tumblr


5 megjegyzés:

  1. teljesen átjött a képek hangulata <3
    téged mi fogott meg a Lolitában?a napokban én is utánanéztem (még nem olvastam),de nem tudom,hogy anyámék mit szólnának hozzá,mert minden könyvemről tudják,hogy miről szól,ez meg ahogy olvastam eléggé felkavaró témákat foglal magában (perverzió,zsarolás,megfélemlítés)....ugye,hogy nincsenek benne túl dúrva jelenetek,vagy ilyesmi?Írnál róla pár infót a te szemszögedből,kiknek ajánlanád? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szüleidnek üzenem akkor, hogy tényleg nincsenek benne durva jelenetek, egyáltalán nem egy +18-as könyvről van szó. :)
      Inkább a témája az, ami felkavaró, hiszen a főszereplő, Humbert szemszögéből látunk mindent, aki ugyebár egy pedofil. A legtöbb embernek (nekem is az volt) pedig nyomasztó tud lenni elsőre olyan körülírásokat/leírásokat olvasni egy 12 éves gyerekről, amiket inkább egy felnőtt nőre mondhatna férfi, de nekem pont ez tetszik az egészben.
      Humbert tényleg halálosan szerelmes lesz Lolitába, akinek a gyermeki szépségét és belső tulajdonságait olyan imádattal és gyönyörrel írja le, amilyet az előtt még sosem olvastam, nem hogy hallottam volna. Pontosan ez miatt olvasom, ez fogott meg a történetben! :) Humbert a hétköznapi dolgokban is meglátja a különlegeset.
      Mindenképp csak ajánlani tudom, ez nem a szürke ötven árnyalata! :)

      Törlés
    2. Átadom nekik az üzenetet,és köszönöm szépen a válaszod,most már alig várom,hogy én is elolvassam,kíváncsi vagyok! :)

      Törlés
    3. Nincs mit, majd írd meg, hogy hogy tetszett! :)

      Törlés
  2. Szuper képek, én is imádom a We Heart It-ot :))

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!