2014. május 12., hétfő

Aussie Miracle Recharge - Aussome Volume

Még áprilisban volt egy sajtótájékoztató, ahol megismerkedhettünk az Aussie legújabb termékével a Miracle Recharge-al. Természetesen nem engedtek el minket üres kézzel, és kaptunk egy spray-t, hogy mi is kipróbálhassuk. Én az Aussome Volume-ot találtam a kis táskában, ami a dúsító termékcsaládhoz tartozik. Ha érdekel a véleményem, és a további képek, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!


A Miracle Recharge 5 spray-t kínál nekünk, valamint piacra dobtak egy új termékcsaládot is szálkás hajra specializálódva, amihez szintén vásárolhatunk egy Miracle Recharge-ot.


AUSSIE MIRACLE RECHARGE
AUSSOME VOLUME (1700 Ft, 250 ml)
Erről a termékről elsősorban azt kell tudni, hogy a fő célja, hogy bárhol bármikor felfrissíthessük a hajunkat ezzel a kondicionáló spray-vel. Hát mit mondjak, ezt sikerült elérni.
Ez ma már mindennapi terméknek számít nálam, elsősorban azért, mert tényleg rendbe rakja a hajam, ha össze-vissza állnak a hajszálaim. Csak ráfújok párat a tincseimre, belefésülöm és máris jobban néz ki. Egyáltalán nem nehezíti el a hajat, sőt!
A másik amiért imádom, az a mennyei illata, amiben az Aussie ugye messze a legjobb. Ennek az illatát nem tudnám pontosan meghatározni, ha épp dm-ben jártok, akkor mindenképp szagoljátok meg. Ami pedig hatalmas plusz pont, az az, hogy még órákig érezhető a hajamon ez a csodás illat, ezt pedig más hasonló termékeknél sosem tapasztaltam.
Amit még hozzá tudnék fűzni, hogy kicsit puhább és selymesebb lett tőle a töredezett hajam. Ez ugye egy volumennővelő termék, ezt a tulajdonságát viszont csak minimálisan tapasztaltam, ha a hajtövekhez fújtam a spray-t. Engem ez amúgy nem is izgat annyira, mert nagyon dús hajam van.
Összességében egy nagyon hasznos termékről van szó, ami egy táskába is simán elfér, ezért tényleg a nap bármelyik szakaszában használhatjuk, ha a hajszálaink külön életet akarnának élni. (Gondolom ez mindenkinek ismerős...) A jó illata szinte egész nap a hajban marad, és enyhén puhítja, valamint ápolja a töredezett hajvégeket. Én biztosan újra fogom venni ha elfogy, valószínűleg a töredezett hajra való lesz a következő! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!