2014. január 14., kedd

Halogató beauty blogger TAG

Többen is írtátok, hogy szívesen látnátok még a jövőben TAG bejegyzést, ezért gondoltam kitöltöm ezt a "halogató beauty blogger" TAG-et, ami már több blogon is láttam. Ha érdekel titeket a 10 kérdés és a 10 válaszom, akkor kattintsatok tovább!

1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint,amit csak ritkán használsz/követsz!
Ciki vagy nem ciki én gyűlölök fésülködni, és sokszor inkább csak gyorsan felfogom a hajam kócosan egy kontyba, minthogy nekiálljak kifésülni. Nagyon hosszú és dús hajam van, ezért hajmosás után is legalább fél órát azzal töltök, hogy megállás nélkül fésülöm.

2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Ezt mindig elfelejtem, és csak nagyon ritkán tudom rászánni magam. Igaz, csak 3 ecsetem van, és a szemhéjtus ecsetemet legszívesebben minden használat után alaposan kimosnám, de általában a lustaság győz.



3. Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
1-2 napig. Én az Essence BTGN fedőlakkját használom, aminek van egy olyan tulajdonsága, hogy nagyon könnyen lehúzható tőle a körömlakk, ezért mindig lekaparom.



4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Sokáig, még a kedvenceimet is mindig elfelejtem újravenni és van, hogy 2-3 hónapra rá szerzek be valamit.


5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Nem hiszem, hogy van ilyen. Rengeteg féle krémem van külön minden testrészemre, és ezeket minden este használom is, de ezt nem tartom szörnyű dolognak.

6. Nevezz meg egy - nem szépségápolással kapcsolatos - szokást, amit mindig halogatsz!
Hivatalos ügyek elintézése. Ez az amit mindennél jobban gyűlölök.


7. Időben el tudsz készülni, ha menned kell valahová, vagy kapkodsz és elkésel?
Mindig én vagyok az az ember, aki késik., pedig az esetek 80%-ában azt hiszem, hogy időben elkezdtem készülődni, de aztán valamivel mindig elpepecselek.


8. Be tudod tartani a vásárlási stoppokat?
Persze.


9. Rendezetten tárolod a smink/körömlakk készletedet?
A sminkeket igen, a körömlakkokat pedig össze-vissza egy dobozban, ez nem tudom mennyire számít rendezettnek, nekem tökéletesen megfelel.


10. Mennyi volt a legtöbb idő, ameddig hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?

Talán tavaly nyáron egy hónap, vagy másfél, amikor nem voltam itthon, mindig elutaztam valahova.


Kérdés/kérés: ask.fm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!