2013. december 4., szerda

Novemberi kedvencek

Ha kíváncsiak vagytok, hogy mikor voltak novemberben a legkedveltebb dolgaim, akkor kattintsatok tovább!

ELLE NOVEMBERI SZÁMA - Ehhez nincs mit hozzáfűznöm, már korábban is írtam, hogy nagyon szeretem ezt a magazint.

FOREVER 21 NYAKLÁNC - Nem rég írtam egy kisebb élménybeszámolót képekkel, ahol már megmutattam ezt a tollas nyakláncot. Ugyan november végén vettem, de azóta szinte csak ezt hordom.

THE BODY SHOP HONEYMANIA TESTVAJ - Ebben a bejegyzésben már bőven kifejtettem imádatom a kollekcióért.

MAX FACTOR GLOSSFINITY KÖRÖMLAKK - Ez pontosan a Royal Blue fantázianevű lakk, ami egy tökéletes sötétkék árnyalat. Már nagyon régóta vágytam egy ilyenre, novemberben pedig szinte csak ezt használtam. ITT  láthatjátok is élesben.

ESSENCE BTGN FEDŐLAKK - Már egy jó ideje ezt használom, és nem is értem miért nem írtam nektek eddig róla bővebben. Rengeteg fedőlakkot kipróbáltam már, és a legtöbbet kifejezetten utáltam is, ez viszont tökéletes. Hamar szárad, jóval tartósabbá teszi a manikűrt és nem utolsó sorban gyönyörű fénye van.

L'OREAL MEGA VOLUME COLLAGENE 24H EXTRA BLACK - Ezt a szempillaspirált még egy Glamour napos kuponnal szereztem be, és ez lett az új kedvencem. Még nem született vele poszt, de ha szeretnétek bátran jelezzétek! :)


Kérdés/kérés: ask.fm
Nektek mik voltak a novemberi kedvenceitek?

1 megjegyzés:

Minden vélemény számít!