2013. november 28., csütörtök

Tom Tailor East Coast Club parfüm

A Prestige Products jóvoltából ismét kaptam egy parfümöt, méghozzá a legújabb Tom Tailor East Coast Club darabot. Erről olvashattok most ebben a bejegyzésben bővebben, ha tovább kattintotok.

 Ezt a parfümöt az Egyesült Államok keleti partja ihlette: gyönyörű partszakaszok, lenyűgöző táj, ínycsiklandozó tengeri ételek, híres egyetemek és élettel teli városok.


A csomagolása ennél aranyosabb és csajosabb már nem is lehetne. Jó érzés kézbe venni a rózsaszín kis üveget, egyből egy kicsit jobb kedvem lesz tőle. :)
Ha jellemeznem kéne a parfüm illatát egy szóval, akkor azt mondanám édes. Talán túlságosan is az lehet páraknak, de nekem ez még a felső határt súrolja, szerintem kellemes, a tolakodóan cukros illathoz ennél jóval több kell. Érezni lehet benne nagy mértékben gyümölcs illatot is, leginkább a citromot, ami szépen ellenzi az édes aromákat. 1-2 óra múlva lehet csak igazán megérezni az egyik alapillatot, a vaníliát. Ilyenkor imádom a legjobban a parfümöt, mert a vanília a kedvencem.
A tartóssága átlagos, de én napközben többször is befújom magam parfümmel, szeretem ha rendesen lehet érezni rajtam.

Fejillat: CitromSzívillat: Gyöngyvirág, Jázmin, Tubarózsa, Rózsa, Barack, Szilva, MálnaAlapillat: Ámbra, Vanília, Cedarfa

Összességében ez egy virágos-gyümölcsös illat egy rózsaszín kis üvegbe zárva. Ezt az illatot inkább tavaszra, nyárra ajánlanám és mindenképp fiatal vagy fiatalos, életvidám nőknek.


Kérdés/kérés: ask.fm

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!