2013. november 21., csütörtök

Csermakdesign 2013-as őszi/téli kollekció

Meghívást kaptam a csermakdesign őszi/téli kollekciójának bemutatójára, így azon szerencsések közé tartozhatok, akik elsőként láthatták a Csermák Dóra által tervezett legújabb ékszereket. A bemutató egy héttel ezelőtt került megrendezésre a Bázis Caféban.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

Korábban már írtam nektek a márkáról ITT, és a nyakláncomat is láthattátok már ITT.
Én személy szerint már nagyon vártam ezt a kollekciót, mert a bemutató előtt annyit már tudhattunk, hogy ez most sötét színekben készül, pontosabban a fekete, a fehér, a szürke és az arany szín köszön vissza az ékszereken, ami a ruhatáram színskálája is. A formák, a már jól megszokott geometrikus alakzatok, amiknek köszönhetően az egész olyan friss és modern, az egyszerű színekkel pedig még inkább letisztult az egész.
A bemutatón nem voltunk sokáig, de barátnőmmel nagyon jól éreztük magunkat, és Dórával is volt alkalmam beszélgetni egy pohár pezsgő társaságában. Nagyon szimpatikus és kedves lány, látszik, hogy szívvel-lélekkel készít minden egyes ékszert, a fantáziája pedig határtalan.




A KEDVENC DARABJAIM A KOLLEKCIÓBÓL
A teljes kollekció megtekintéséhez kattints IDE!




Az összes közül talán ezt tudnám kiemelni leginkább, ahogy felértem a Bázis Café emeletére, egyből ezt pillantottam meg először, egyszerűen tökéletes, mind színeiben, mind összeállításában.


Nektek hogy tetszik a kollekció? Van kedvencetek?

1 megjegyzés:

  1. Wow, szuper a kollekció, nekem nagyon tetszik minden darab, a formák és a színek is! Nagyon kreatív :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!