2013. október 13., vasárnap

OUTFIT - All black

Kihasználva a nap utolsó sugarait, és a 20 fok fölötti hőmérsékletet nyitott magassarkút és toppot húztam. Sajnálom, hogy hamarosan tényleg beköszönt az igazi rossz idő, és májusig vissza se jön. Ez a szett egyébként nagy kedvencem, általában bőrdzsekivel kiegészítve szoktam felvenni ha beülünk este valahova. A cipő egy igazi kincs, mert nevetséges áron vettem még a leárazásokon, és imádom! A nyaklánc csermakdesign, a márkáról pedig már korábban írtam nektek itt. A borítéktáskának története van: anyukámnál találtam egy térdig érő fodros szoknyát, amit fiatalkorában hordott, és abból csináltam. :)
Több képért kattints tovább!
Top: Zara
Farmer: Pull & Bear
Magassarkú: Zara
Borítéktáska: DIY
Napszemüveg: Choies
Öv: vintage
Nyaklánc: csermakdesign










szőrmés mellény: vintage


Kérdés/kérés: ask.fm
Nektek hogy tetszik?

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!