2013. szeptember 16., hétfő

Mexx Energizing parfümbemutató és vélemény

Előző héten meghívást kaptam a Prestige Products csapatától a legújabb Mexx parfüm bemutatójára, amire örömmel el is mentem. Ebben a bejegyzésben az Energizing parfümökről olvashattok kicsit bővebben, és persze a bemutatóról is ejtek pár szót képek kíséretében.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

A rendezvény a Pastrami étterem felső szintjén lett megtartva. Én még sosem jártam ebben a vendéglőben, de nagyon hangulatos kis hely. Sajnos kis késéssel érkeztem, mert 4-ig suliban voltam, és utána rohantam egyből oda, de szerencsére nem maradtam le sok mindenről, és hátul helyet is foglaltam. Első körben a Mexx márkáról tudhattunk meg pár dolgot, például az első parfümöt 2000-ben dobták piacra. Ez után az Energizing illat került bemutatásra részletesen, lentebb írok is róluk.
Végezetül pedig egy színtanácsadásnak lehettünk részesei, ami számomra nagyon érdekes volt, először nem is hittem volna, hogy ennyire sokrétű ez a dolog. Mindenki valamilyen évszakhoz tartozik a saját bőr-, haj-, és szemszíne alapján, és ennek megfelelően hozzá illő színpaletta is párosul. Én például a télhez tartozom, így aztán a tiszta sötét színek állnak jól. Eddig is ilyen árnyalatokba öltöztem, - a feketével az élen - úgyhogy ennek külön örültem. :)
 photo Blogtaliacutelkoz-02_zpsfc0b83a2.png

 photo Blogtaliacutelkoz-01_zpsd71cff47.png

 photo Blogtaliacutelkoz-03_zps7a7eab98.png

MEXX ENERGIZING WOMAN/MAN
Természetesen nem hagytak minket üres kézzel távozni, és mindenkit megajándékoztak egy-egy mini parfümmel.
A kampány arca a dán modell, Maria Gregersen és a brit énekes, James Blunt, a reklámfilmet pedig a napsütéses Dél-Afrikában forgatták.

"Egy kis üveg napsütés, hogy jól induljon a napod!"
A parfüm neve és a kampány után azért már sejtheti az ember, hogy mire számítson; ez egy rendkívül friss és energikus illat, tényleg egy kis örömöt hoz a reggeleken, feldobja a napomat. :)

A női parfüm gyümölcsös virágos, melynek fejillata a görögdinnye, a narancs és a ropogós alma, de ezek mellett még megbújik benne a lágy rózsa, a trópusi málna és fás illatok is. Nagyon lágy illata van, ez az az igazi kellemes női parfüm, tényleg szívesen használom, olyan tiszta és vidám.
A férfi parfüm fás és érzéki, fűszeres és aromás tónusokkal megbolondítva. A fejillata a narancs és a grapefruit, szívillata a dió és a cédrusfa, alapillatként pedig ámbrás és pézsmás jegyeket érezhetünk. Ez mindenképp egy határozottabb illat, de férfi parfüm lévén ez így is van rendjén. Én a barátomnak ajándékoztam, szóval minden nap érzem rajta, és tényleg nagyon jó, neki is tetszik. :) Friss, férfias, de semmiképp sem tolakodó.
 photo DSC02906_zps5b578f20.jpg


Nektek szimpatikus ez a parfüm? Esetleg szagoltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!