2013. július 2., kedd

Nyári TAG + I'M BACK!

Biztosan észrevettétek, hogy az utóbbi időben csak elvétve voltak bejegyzések. Ennek több oka is volt, főként az időhiány és a fáradtság, de volt ott kedvtelenség is bőven. Na most szerencsére (vagy mégsem) időm mint a tenger, nagyon hiányzik a blog, és nem szeretném abbahagyni, szóval visszatértem! Rengeteg ötletem van, köztük DIY, sminkek, manikűrök, outfitek és minden ami belefér, szóval tartsatok velem! :) Jelenleg mindjárt hajnali 2 óra, ezért egy laza TAG bejegyzéssel kezdeném a "visszatérésem". Ha bármi kérdésetek van azt ITT feltehetitek, ugyanis mától Ask.fm-en is elértek. Tudom, hogy izgalmas névtelenül trollkodni, de annyit kérek, hogy maradjunk emberek, ha lehet.


Nyáron, hajmosás után magától szárad a hajad, vagy megszárítod?
Mindig magától.

Fagyi vagy jégkrém?
Nem igazán szeretem a jégkrémeket, hacsak nem fehér Magnumról van szó, ezért mindenképp a fagyira szavaznék, abból is vaníliásra.

Szoknya vagy rövidnadrág?
Egyértelműen rövidnadrág, a világ legkényelmesebb dolgai közé tartozik.

Tenger vagy tópart?
Tavaly voltam először tengernél és imádtam. :) A tavakkal sincs bajom, csak mindig rosszat álmodom velük kapcsolatban.

Hányas faktorú naptejet használsz?
Szidjatok le, de 15-öset.

Kedvenc nyári parfüm?
Calvin Klein - Beauty; örök kedvenc.

Kedvenc kiegészítő a nyárra?
Gumicukor illatú ajakbalzsam.

Saru vagy flip-flop (alias tangapapucs)?
El nem tudnám képzelni, hogy papucsban utcára menjek, de komolyan.

Kedvenc nyári sport?
Hát persze, hogy a futás!

Kedvenc fesztivál?
Még sosem voltam fesztiválozni, és 1-2 éve meg voltam veszve értük, de már nem izgat annyira.

Hova mész nyaralni?
Idén sajnos sehova. :(


1 megjegyzés:

  1. dejóóóó!!! nagyon vártalak már és nagyon örülök, hogy folytatod!! fogalmad sincs mennyire megörülök mikor látom, hogy végre van új post :)
    máris jobban indul a nyár :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!