2013. február 25., hétfő

Eredményhirdetés - A nyertesek nevei

Mint ígértem, ma este kihirdetem a szerencsés nyertesek neveit. Összesen 108-an jelentkeztetek, 207 esélyt gyűjtöttetek össze és a plusz 1 eséllyel szinte mindenki élt. Amit meg szeretnék nektek köszönni, hogy a jelentkezők kb 90%-a válaszolt a kérdésekre, ezzel a blogot és engem is segítve. :) Az olvasottak alapján egyértelművé vált számomra, hogy az outfit bejegyzésekből szeretnétek jóval többet, ezt szinte minden 2. jelentkező megemlítette, illetve még a hajas postokat is hiányoljátok. A jövőben majd megpróbálok minél inkább a kedvetekben járni. :) Most már nem is húzom tovább, lássuk inkább a nyertesek neveit!

A Max Factor körömlakk, The Body Shop mini tusfürdő és a L'oréal szemhéjpúder nyertese:
Lula Mae
(Ujhelyi Georgina)

Gratulálok! :) Kérlek írj egy e-mailt erre a címre: prettyandnice@indamail.hu
Ha a nyertes 4 napon belül nem jelentkezik, akkor újrasorsolok.

A Facebook játék nyertese pedig: Szőke Zsanett.
Vele már sikerült is felvennem a kapcsolatot. :)

(Még mielőtt bárki belekötne: elismerem, hogy hiba, hogy nincs kép az Excel táblázatról, de kb 1 órába telt míg összeírtam a neveket, és még mielőtt elmentettem volna, elment az áram. Nem szerettem volna még egy órát beleölni az egészbe, hogyha a nyertes neve már úgyis meg van. Remélem ezt megértitek, de ha még is nagyon zavarna valakit, akkor számolja ki nyugodtan.)

Most írhatnám, hogy ne keseredjen el, aki nem nyert, mert lesz még rá alkalma, de engem egyenes fel szokott idegesíteni ez a mondat, úgyhogy szerintem hagyjuk. :D

4 megjegyzés:

Minden vélemény számít!