2012. december 14., péntek

TESZT: Artdeco szemhéjpúder alapozó

Kb egy hónappal ezelőtt a Szépségtrend online drogéria felvette velem a kapcsolatot, hogy szeretnének a bloggal együttműködni. Hihetetlenül örültem ennek! :)
Választhattam egy valamit az oldalról, és már az elején tudtam, hogy mit szeretnék igazán. A választásom egy Artdeco illatanyagmentes szemhéjpúder alapozóra esett, amire már egy jó ideje vágytam, tehát nem is volt kérdés, hogy mit fogok választani. :) Sok jót olvastam róla, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam mit tud igazából.
Erről a termékről olvashattok ebben a bejegyzésben, ha a 'Tovább' linkre kattintotok.

A csomag nagyon hamar, egy héten belül megérkezett, szépen becsomagolva, hogy véletlenül se essen baja a terméknek.
A szemhéjalapozót egy a képen látható ezüst kis dobozban kaptam, ami út közben kicsit megnyomódott, de ezen van minden tudnivaló.
A csomagolása teljesen rendben van, a tekerős kis kupak jól záródik. Annak külön örültem, hogy végül tubusos kiszerelésűt kaptam a tégelyes helyett. Így sokkal egyszerűbb az adagolása, és higiénikusabb is, hiszen nem kell minden alkalommal belenyúlkálnom, amivel bacikat vinnék az alapozóba, az meg ki tudja milyen hatással lenne rá.
 DSC08793.jpg

Mit ígér?
- Krémes összetételű, semleges színű hidratáló szemhéjpúder alapozó
- Megnöveli a szemhéjpúder tapadási képességét, ezáltal nem pereg le, és nem csomósodik össze a szemhéjon
- Használatával a szemhéjpúder egész napra tartós marad, megtartja eredeti színét és fényét
- Színmentes és különleges krémes konzisztencia
- Megakadályozza a szemhéjpúder szemhéj redőiben való lerakódását
- E vitamin tartalma védi a szemkörnyéket
- Bisabolol tartalma nyugtató hatású
- Illatanyagmentes

Nos, ez mind szép és jó, de vajon igaz-e?
Még semmilyen szemhéjalapozót nem használtam ez előtt, úgyhogy összehasonlítási alapom nincs, de azt kell mondjam, hogy nagyon meg vagyok elégedve vele. Amióta használom úgy érzem ez is olyan fontos és elengedhetetlen sminktermék, mint a szempillaspirál vagy egy jó alapozó. Nem véletlenül vártam ennyit a bejegyzéssel, alaposan ki akartam ismerni ezt a terméket.
Az alapozó bőrszínű, fényes és enyhén, tényleg nem zavaróan csillámos. Először egy hétköznapi sminkkel teszteltem a tartósságát. Reggel 7-kor készítettem el a sminket, délután 3-kor pedig hazaérve azt láttam, hogy még csak egy kicsit sem mászott el a kora reggel készített "művem". Az igazi próba csak ez után jött; este 8-kor egy durva füstös szemet készítettem magamnak, aztán bulizni indultam. Nem vártam csodát, mert egy igazi bulizós este után a sminkem felismerhetetlenségig elmaszatolódik, de nagy meglepetésemre hajnali négykor a tükör előtt láttam, hogy a sminkemnek semmi baja!!! Még a ráncokba sem gyűlt be a festék.
Amit még észre vettem pozitívumként, hogy a szemhéjpúder jobban tapad a lealapozott szemhéjamra, mint nélküle, és nem pereg le.
Az ára 2.480 Ft, amiért 7 ml mennyiségű alapozót kapunk, ami kevésnek tűnhet, de higgyétek el nagyon kevés kell belőle, és amúgy is vékony rétegben kell felvinni a szemhéjra.


Itt van még egy ráadás, ami a szemhéjalapozó másik fő dolga: felerősíteni a színeket. Direkt gyenge pigmentáltságú szemhéjpúdereket választottam, de mint látjátok, a szemhéjalapozó még ezekből is kihozta az életet.
 DSC08811.jpg

Ha meg szeretnéd rendelni, akkor kattints IDE!


Ti használtok szemhéjalapozót?

2 megjegyzés:


  1. Jónak tűnik, az nagyon fontos, hogy ne gyűrődjön, főleg ha már nem feszes a szemhéj.
    Az ára is megfelelő, szimpi a termék :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a tégelyes van meg és én is nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!