2012. október 15., hétfő

NOTD - Max Factor Glossfinity Ruby Fruit

Ezzel a körömlakkal már régebb óta szemezgettem, és a Glamour napos 50%-os kuponnal most meg is vettem. Imádom a mélyvörös színét, ami már-már feketébe megy át, talán a cseresznyéhez tudnám hasonlítani. Még sosem volt Max Factor lakkom, ezért írnék róla pár dolgot, hátha még vannak, akiknek ez új.
Az üveg jól záródik, az lakk ára 1.700 Ft és 11 ml-t kapunk ezért az összegért. Az ecsetével nincs semmi gond, bár én jobban szeretem, ha kicsit szélesebb, mert úgy könnyebb vele szépen dolgozni. A tökéletes fedésért mindenképp kell a 2 réteg, a száradási ideje átlagos. A tartósságáról nem tudok írni, mert ma festettem ki vele a körmöm, de szerintem nem lesz vele gond. Egyébként 7 napos tartósságot ígér, de nem tudom van-e, aki ezt elhiszi. Minden esetre, ha csoda történne mindenképp szólok. :)

Ki akartam próbálni az új díszítő kaviárjaim/gyöngyeim is, amiket az Ázsia Centerben vettem, ezért a kisujjamra raktam belőle párat.

Miket használtam?
- Essence Studio nails alaplakk - soft white
- Max Factor Glossfinity - Ruby Fruit (185)
- Essence Studio nails fedőlakk
- Essence pontozóecset
- Arany gyöngyök/kaviárok

Hogyan készítettem el?
Először az alaplakkot használtam 1 rétegben, majd a Max Factor körömlakkot 2 rétegben, és míg még nem száradt meg a lakk, a gyűrűsujjamat kidíszítettem az arany gyöngyökkel, az Essence pontozóecset segítségével. Végül pedig 2, a gyűrűsujjamon pedig 3 (!) rétegben használtam a fedőlakkot. 


Nektek hogy tetszik?

12 megjegyzés:

  1. Tök jó! :) Én is kipróbálnám a kaviáros technikát, csak szerintem az életben nem használnám el az összeset. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicces, mert én meg pont attól félek, hogy hamar el fog fogyni. :D

      Törlés
  2. Gyönyörű szín, és főleg ezekkel a golyócskákkal... nekem nagyon bejön, én is szoktam a burgundit, vöröset arannyal kombinálni. :)

    VálaszTörlés
  3. Huhhh ez nagyon király lett:)

    VálaszTörlés
  4. Ez valami eszméletlen!!! A gyűrűsujjad is, a szín is, ahh! *-*

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/10/divatnaplo-fekete-bor-fashion-diary.html

    https://twitter.com/LifelikeVision

    VálaszTörlés
  5. Ez a lakk nekem is megvan, szerintem a tökéletes őszi szín <3

    VálaszTörlés
  6. úúú imádom a színt és a kis golyókat is :) + egyel bővült az ázsia centeres listám ;) ha van kedved nézz be hozzám: http://www.redlipstickandstyle.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Eszméletlen jók ezek a kis díszítő gyöngyök! :D

    VálaszTörlés
  8. De gyönyörű ezekkel az arany bogyókkal! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Hol vetted és mennyiért a Essence pontozóecsetet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Ha jól emlékszem Müllerben vettem, de más drogériában is megtalálod (dm, Rossman). Az árára már nem emlékszem, de azt hiszem 400 Ft körül lehetett.

      Törlés
    2. Helyesbítek; pontosan 600 Ft-ért vettem.

      Törlés

Minden vélemény számít!