2012. október 24., szerda

NOTD - Arany kaviár

Az új Max Factor körömlakkom egyenesen belopta magát a szívembe, és ismét az arany kaviárokat/gyöngyöket használtam fel díszítés céljára. Most az egész gyűrűsujjamra került belőlük, ami jól néz ki, de könnyen lejön a köröm két szélső oldalán, ezért a kaviáros manikűrt nem nekem találták ki.

Miket használtam?
- Essence Studi nails alaplakk - soft white (03)
- Max Factor Glossfinity - Ruby Fruit (185)
- Essence Studio nails fedőlakk
- Essence pontozóecset
- Arany kaviárok/gyöngyök

Hogyan készítettem el?
Az alaplakk után 2 rétegben felvittem a Max Factor körömlakkot, majd míg még nem száradt meg a 2. réteg a gyűrűsujjam kivételével mindegyik ujjamat 1-1 gyönggyel díszítettem, melyek könnyed felvitelében az Essence pontozóecset volt segítségemre. Az első réteg fedőlakk után egy kisebb tál felett a gyűrűsujjamra szórtam a kaviárokat, aztán eligazgattam őket. Végül pedig még egy réteg fedőlakk következett, a gyűrűsujjamra pedig 2.


Ti próbálkoztatok már a kaviáros manikűr elkészítésével?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, főleg ez a színpárosítás, én is kedvet kaptam hozzá. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. A Max Factor koromlakk szine gyonyuru es perfekt parost alakit a kaviar arany gyongyokkel!

    VálaszTörlés
  3. Szépek a színek, mennek egymáshoz :-)

    VálaszTörlés
  4. omg this looks so nice! the burgundy loooks perfect for fall/winter xx

    skinnyfoxx.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, tetszik ez a kaviárgyöngyös megoldás. (:

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!