2012. augusztus 4., szombat

ZARA 2012-es őszi/téli kollekció

Azt vettem észre, hogy idén ősszel jobbnál jobb kampányokkal állnak elő a divatházak, legyen szó egy Bershkáról, egy Zaráról, vagy akár egy Dolce & Gabbana-ról. A Zara őszi/téli kampánya nagyszerűre sikeredett a hangulatos fekete-fehér képekkel, úgy érzem most valami újat mutattak ezzel a fotósorozattal. Én amúgy is előnyben részesítem a fekete-fehér képeket. Szerintem nagyon jól döntöttek, hogy megfosztották a fotókat a színektől, ráadásul a videókat is. Színesen az egésznek más stílusa lenne.

ZARA Women campaign









ZARA TRF campaign








Nektek hogy tetszenek a fotók? Van kedvencetek?

2 megjegyzés:

  1. meg azért Frejat és Carat is jól eltalálták hozzá:)

    VálaszTörlés
  2. a képek iszonyatosan tetszenek .. a videók is nagyon jól sikerültek:D a ruhákra most valahogy nem is figyeltem :P

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!