2012. július 31., kedd

Military Jacket

Hazatértem, vége a nagy júliusi utazásnak. Jó volt minden, a kaposvári fesztivál tetszett a legjobban, pedig dolgozni mentem oda, de nagyon jó volt. :) Szerencsére már csokoládé barna vagyok, és még nyaralni se voltam.
-----------------------------------------
Már tavaly is nagy népszerűségnek örvendett az úgynevezett "military jacket", amely a laza és vagány összeállításoknál felteszi az 'i'-re a pontot. Leggyakrabban bakanccsal, vagy fekete magassarkúval és fekete/fehér ruhadarabokkal viselik, de ehhez a kabáthoz nem is kellenek a színek, hiszen pont a teljes lazaság vagy épp egy nőiesebb szett vagányabbá tevése a lényege, a sokak által imádott colour blocking-ot pedig most teljesen el lehet felejteni.

Én is szeretnék majd egy ilyen dzsekit őszre, mert nagyon megtetszett, úgyhogy elkezdtem keresgélni, hogy megtaláljam a tökéletest. Magyarországon jelenleg a legjobb military jacket lelőhely a Zara, úgyhogy onnan válogattam össze pár dzsekit.

Nekem ez túl szellős lenne, de amúgy jól néz ki. 17.995 HUF

Ez már inkább kabát mint dzseki, és ez az árán is látszik, de ezt is szívesen viselném. 29.995 HUF

Dulce Candy féle military jacket. Nagyon tetszik és le is van árazva, de már biztos, hogy egy Zara-ban se találnék ilyet. 9.995 HUF sale

Ez hasonló mint az előző, a véleményem pedig ugyanaz. 9.995 HUF sale


A hírességek így viselik:

Kate Bosworth
Laza, fesztiválos összeállítás az idei Coachella fesztiválon.
Kate Bosworth Clothes

Vanessa Hudgens
"Not bad" fejjel és egy csodás kabáttal.
Vanessa Hudgens Clothes

Nicky Hilton
Nicky Hilton Clothes

Honor Warren street style. Aranyos. :)
Honor Warren Clothes

Jessica Alba
Jessica Alba Clothes

Random képek
7017617523_bec68f2dcf_o_large


6739833509_1d65eb5c21_b_large





Amber Heard egy fekete maxi szoknyával gondolta újra a military stílust. LOVE!
Amber Heard Clothes

Tumblr_lz2lldpdrw1r89scjo1_500_large

Pólót elfelejtett felvenni ez a szép hajú lány, ráadásul cicanadrágoz visel, de a dzsekijét imádom!
2201384_looook_large

Tumblr_lf7p89i8t61qc9kqgo1_500_199533373_large

Amit NE!
Nem is értem, hogy Anne Hathaway mit gondolt, amikor az Adidas melegítőjéhez egy ilyen dzsekit húzott. Miért?
Anne Hathaway Clothes


Nektek tetszenek a military dzsekik? Szeretnétek majd beszerezni egyet, esetleg van is már nektek?

4 megjegyzés:

  1. Tavaly nyár végén a leárazásokon sikerült lőnöm egy ilyet a New Yorkerben 1500(!) Ft-ért. Annyira örültem neki, azóta is lelkesen hordom :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek, őszre nekem is be kell egyet szereznem, úgy érzem. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ezek közül egyik se nyerte el nagyon a tetszésem :\

    VálaszTörlés
  4. Peculіar аrticle, exаctly ωhat ӏ was looking for.
    Also see my website: just click the up coming document

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!