2012. június 18., hétfő

NOTD - S-he piros körömlakk (205)

Nagyon szeretem a piros körömlakkokat, és azt kedvelem az egyik legjobban, ha vörösek a körmeim. Szerettem volna már egy újat, és erre esett a választásom. Sok jót olvastam az utóbbi időben a S-he lakkokról, szóval kíváncsi voltam rá, hogy hogy teljesít. Azért is választottam ezt, mert apró csillámok vannak benne és lilás kékes gyöngyházfényű ha rásüt a fény/nap. Már 1 rétegben is majdnem tökéletesen fed, de én azért 2x festettem le. Amin a legjobban meglepődtem az a száradási ideje: mire a kisujjamhoz értem már megszáradt a nagyujjamon a köröm. Komolyan! Mondjuk lassan lakkozom, de ez akkor is nagyon jó. Én nagyon meg tudok szeretni egy körömlakkot, ha pillanatok alatt megszárad. Negatívumot nem tudok mondani róla, a csomagolása és az ecsete is rendben van. Mondjuk a kocka alakú végével kicsit nehezebb lakkozni, de nem vészes. Egyébként ez a 205-ös szín és 10 ml, a körmömön pedig fedőréteg is van, de nélküle is szép fénye van.



Itt kicsit látszik a kékes lilás gyöngyházfény.


Melyik a kedvenc piros lakkotok?

4 megjegyzés:

  1. a tetjét le lehet venni és akkor ilyen hengeres lesz a kupakja (legalábbis amit én vettem S-he lakk annak ilyen)

    VálaszTörlés
  2. Nice colour,love your blog.
    I wonder if you would like to follow each other : ).

    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    Happy blogging!

    VálaszTörlés
  3. Szép nagyon, bár ha nem mondod én ugyan észre nem veszem a lilás gyöngyházfényt :) Nekem egyébként egy Dor nevezetű kedvenc piros lakkom van, amit kb 200 forintért lőttem itthon a kisboltban. Majd írok róla egy bejegyzést, mert ahhoz képest, hogy olcsó, hihetetlen gyönyörű és tartós is :) www.paintyourself.blogspot.com

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!