2012. február 23., csütörtök

NOTD - Chanel

Nagyon szeretem a Chanelt, és ha már nem engedhetem meg magamnak, legalább a körmömön hagy nézegethessem. :D Ez most egy elég visszafogott körömdíszítés lett, de néha ilyen is kell, nekem tetszik. :)

Miket használtam?
♥ Lovely 203-as
♥ Lovely fehér díszítőlakk
♥ Essence Galactic Black (85)
♥ Essence Quick Dry színtelen fedőlakk

Hogyan készítettem el?
Ennek az elkészítése tényleg nagyon egyszerű, és nem is időigényes. Ami esetleg gondot okozhat az a Chanel jel elkészítése. Ezt semmiképp ne úgy próbáljátok elkészíteni, hogy két 'C' betűt festetek, hanem először a közepét csináljátok, amit a 2 'C' betű bezár. Ha ez megvan, akkor már csak meg kell húznunk a 4 enyhén görbe vonalat és kész is. :) A többi ujjamat a Lovely 203-as lakkjával festettem le 2 rétegben, majd feketével az elejét, aztán pedig természetesen a fedőlakk.



Nektek hogy tetszik? :)

5 megjegyzés:

Minden vélemény számít!