2011. december 28., szerda

NOTD - Snowflake with glitters

Szerintem nekem még ennyire sosem tetszett a körmöm. Imádom! Egyszer ezt már megcsináltam, de nem mutattam meg nektek, mert valahogy mindig amikor már észbekaptam, hogy le szeretném fotózni, már besötétedett. Amúgy annyira tartós, hogy 1 hétig fenn volt a körmömön, semmi baja nem lett. Szerintem ez a csillám miatt van, meg persze az OPI lakk is rásegít.
(Mostantól minden NOTD bejegyzésben le fogom írni azt is, hogy hogyan készítettem el, és miket használtam, mert mindig sokan kérdezitek e-mailben, FB-on, fromspringen stb.)

Mit használtam?
♥ OPI - Italian Love Affair (127)
♥ Lovely fehér díszítőlakk
♥ csillámpor

Hogyan készítettem?
Igazából ez nagyon egyszerű, csillámos körömlakkot, vagy csillámot is lehet hozzá használni. Én az utóbbit választottam, igaz, ez macerásabb, de végeredmény szebb lesz. 1. az OPI lakkot használtam, majd fehérrel megfestettem a gyűrűsujjamra a hópelyhet, aztán pedig a nagyujjam bal alsó sarkába is. (Csak oda egy kisebbet, és másmilyet.) Ha IDE kattintasz, akkor találsz nagyon sok félét, vannak könnyeben és nehezebben elkészíthetők is, kisebbek, nagyobbak...





Nektek hogy tetszik? :)

7 megjegyzés:

Minden vélemény számít!