2011. október 15., szombat

NOTD - Essence (Fateful Desire)

Eszembe jutott, hogy már milyen rég vettem körömlakkot, pedig annyira imádom őket, így hát elindultam a Rossmanba egy új körömlakkért. Nem tudtam milyen színűt szeretnék majd, csak azt tudtam, hogy Essence Colour & Go-t fogok venni. Gondolkoztam még a csokibarnán, de végül ezt választottam; Essence - Fateful Desire (60). Igazi őszi színe van, szerintem nagyon szép. Olyan cseresznyés, de miközben festettem vele a körmöm teljesen olyan volt mint a vér.. :D Legalábbis nekem az jutott róla eszembe, lehet, hogy csak én vagyok ilyen morbid. :D Nem baj kicsit Halloween hangulata is van. :) Hamar megszárad. Ja és most jön a csattanó; 1 rétegben van a körmömön.




Hogy tetszik nektek a színe? Milyen körömlakkokat vettetek az új kiadásból?

5 megjegyzés:

Minden vélemény számít!