2011. szeptember 14., szerda

Légy kreatív - II. rész - Férfi ingből női felső/ruha VIDEO

 Igen, ez először nem az én fejemből pattant ki, én is képeken láttam step by steppel, és annyira megtetszett, hogy úgy gondoltam, megmutatom nektek is! :) Inkább videót csináltam, hozzá, nem step by steppet, hogy könnyebben meg tudjátok csinálni ti is. Remélem tetszeni fog! :)


Bocsi, hogy a videó el van fordítva, csak így tudtam normálisan felvenni, és nem tudok olyan programot, amivel el lehetne forgatni. :S Az összes olvasómnak ki fog fordulni a nyaka, mire megnézi. :D Ja és a fejemet ne nézzétek, mert borzalmas! xD:DD Semmi smink se volt rajtam a videónál, mert suliból értem haza, és hétköznap nem szoktam sminkelni max az 5 munkanap alatt 1x, de akkor is alig. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!