2011. július 20., szerda

Lemosók + ici pici haul

Most erről a 2 lemosóról fogok írni. Mind a kettő 125 ml.
(A nagyobb méretért kattints a képre.)




Ebelin körömlakklemosó - nem emlékszem az árára
Ezzel kezdem. Már kb. 1 hónapja használom és teljesen meg vagyok vele elégedve. Ami a legjobban tetszik benne, az az adagolása. Le is fotóztam. Ott az ábra is, hogy hogyan kell használni. Ebbe az a jó, hogy nem lesz a vattán se túl kevés, se túl sok körömlakklemosó így sokáig elég lesz. Ez a dm márkája, ott lehet venni.





 Nivea Visage szemfestéklemosó - 1700 HUF körül
Ezt már kb. másfél hónapja használom, és dm-es kuponnal vettem 900 HUF-ért. A vízálló sminket is könnyen lemossa, nem kell dörzsölnöm a szemem, tökéletesen eltávolítja a sminket, ilyen jó sminklemosóval még sosem volt dolgom. A szemem utána nem pirosodik be, nem homályosul el a látásom kb 10 percre. (Volt már olyan sminklemosóm, borzalmas volt.) Fel kell rázni használat előtt! Ez nagyon fontos, mert különben nem mossa le a sminket. 1x lusta voltam rendesen felrázni, ezért csak picit megráztam és úgy öntöttem a vattára, és szinte semmit nem szedett le, és nagyon olajos állagú volt, vagy nem is tudom hogy mondjam. Felrázás után is kicsit olajos, de ha utána vízzel megmosom a szemem, akkor könnyen lejön. Mivel nővéremnek is volt egy olyan dm-es kuponja ezért visszamentem és vettem még eggyet. 1700 HUF-ért biztos nem venném meg, bármilyen jó is ez a lemosó, azt az árat azért nagyon sokallom.




És itt van a kis haul, ami alatt azt értem, hogy vettem 2 felsőt a New Yorkerben, mindkettő 890 HUF volt, 1590 HUF-ról leárazva. Sok színbe volt még, de nekem ez a 2 tetszett a legjobban, szép nyáriasak, és csak úgy virítanak a barna bőrömön, főleg a kék. :) Amúgy majd elmegyek még augusztus elején egy nagyobb vásárlásra, mert nagyon nagy leárazások vannak, valószínűleg a Retrot fogom leginkább kifosztani, mert benéztem oda is éh hűű. Nagyon sok felső tetszett (2000 HUF körül volt mindegyik), szép táskát is láttam, amit már régebb óta kiszemeltem magamnak, és egy csodálatos fehér-rózsaszín papucsot mindössze 1290 HUF-ért!!! :D



Ti milyen sminklemosót használtok? :)

1 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a körömlakklemosót.
    Miért nem találtak ki előbb ilyen praktikus önadagolósat...?
    http://www.itsbellatime.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!